2014. május 18., vasárnap

IV. NOÉ Cicás nap *-*

"A macska érzelmei teljesen őszinték; az emberi lények mindenféle okoknál fogva elrejthetik érzelmeiket, de a macska sohasem tesz így."

/Ernest Hemingway/

  Szóval ma ikertesómmal a Noé állatotthon Cicás napján jártunk. Eleve úgy kezdődött, hogy fél órát késtem, mert nem értem el a korábbi vonatom, és szegény Lilum kint állt a megállóban. Pont akkor ment volna, amikor odaértem xD
  Aztán elindultunk először az Örsre, aztán KI A FRANCBA egy busszal. Már majdnem Pécelen voltunk, sőt, megláttam az ismerős utcát, de eggyel tovább mentünk véletlenül. Szerencsénkre pont jött vissza busz, és elindultunk a semmibe.... Mentünk, mentünk, és egyszer csak egy hölgy megmutatta, hogy merre kell menni, mélyen, bent az erdőben. Meg kell mondjam, eléggé el van dugva, de nagyon szép hely *-* Voltak lovak is (( DE SZÉPEK VOLTAK, kihaltam *-*)), meg volt egy nagy felirat; "KUTYA SULI". Én meg így; "Nézd Lilu, kutyabuli! *-*" "Az nem kutyabuli, hanem kutya SULI xD" 
  Aztán bementünk, és aaaaa rengeteg sok kutya volt, és aranyosak voltak és kis kedvesek, és dobtunk konzervet sípolós labdával, amit az egyik kis boxer állandóan meg akart szerezni, ennivaló volt xD Lilu nem találta el, én háromból kétszer eltaláltam C: Ettünk sütit is, meg vettünk emlék mézeskalácsot *-*
Emlék kalács C:
 Aztán megnéztük a MacsKávézót, és simogattuk a cicákat, bár a holesik-holnem idő miatt nem sokan voltak kint :< Volt egy félszemű szépség, aki folyamatosan bújt, és dorombolt Lilunak, ennivaló volt *-* Aztán csináltunk pár alig minősíthető selfie-t, és megsimogattam egy kis vaddisznót ;W; OLYAN ÉDES VOLT, és ahogy ment, folyamatosan, alig hallhatóan röfögött, és drótszőre volt, és aflknfjkngjk.
  Utána ugráltunk trambulinon, és vagy 10 évet letagadhattunk mindketten xDD
Ja, igen, a nap témája a hippi volt, szóval én fejdísszel mentem, Lilukának meg vittem a cicafület, de nem tűnünk ki a kevés emberből túlzottan :'D
  Egész nap fankodtam a két rókára, és nagyon haza akartam őket hozni, de anyu nem örült volna :c Meg egy nagyonbolyhos kutyust és egy vizslát is, meg a félszemű cicát, meg volt egy vörös cica, HAAAAA ő annyira ennivaló volt *-*
  Később volt ebéd is! owo Kaptunk paprikáskrumplit, meg gyümölcsös rizst, és házi kenyeret :DD Utána volt tombola, és végül elengedtünk lufikat azokért a cicákért, akiket már nem lehetett megmenteni... Olyan megható pillanat volt, egy szomorú zene szólt alatta (("Viszlát barátom... Már nem fáj úgy..." stb szövege volt QAQ)), és annyira elérzékenyültem, hogy elsírtam magam. De többen is megkönnyezték. Szívszorító volt.
  Elindultunk vissza az Örsre, és ahogy sétáltunk volna ki, elkezdett szakadni, erre egy csaj fölajánlotta hogy kivisznek minket, és tök rendes volt tőle! :DD

Szóval összességében jól éreztük magunkat, támogattuk is a Cicamentőket, családias volt a hangulat, sokat nevettünk, és megérte kimenni, még ebben a  borongós időben is :) ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése