2013. május 25., szombat

Kereskedelmi televíziózás felépítése és szerkesztés~

Állapot: álmos
Zene: Kocsis Tibor - Soha már

Imádom ezt a számot <3







Hát.... Ma volt az első órám a Movie Star Studiónál. A Benczúr Hotel halljában egy nagyon kedves, ám tipikus, "egyszerű" szőke leányzó, Gabi fogadott bennünket. Elmondta, hogy ő minden óra előtt ott lesz hogy segítsen, majd mikor megjött Vanda és az operatőr, Ádám, bementünk mind a tizenöten a terembe. ((Mama persze kint maradt.))
Első lépésként Vanda bemutatkozott, elmondott egy csomó mindent magáról és a műsorvezetésről, a szerkesztésről és a vágásról, és hogy a digitális átállás miatt most már a műsorvezetőknek is kell tudniuk kamerát kezelni.
Ádámnál ugyanis egy nagyon pici, fényképező gépre emlékeztető kamera volt.
Az első feladatunk a bemutatkozás volt.
Könnyű lesz... HITTÜK MI. Én annyira izgultam, hogy széttörtem a kezeim, és a bőrt olyan szinten lekapartam h. két ujjamon is bevérzett, amit egyik kedves csoporttársam, Zsófi észre is vett :"D
Elterveztem h. bemutatkozok a következőképpen:
  • Nevem, honnan  jöttem, stb.
  • Sulim
  • Hobbik
  • Jövő
  • Szeretek utazgatni, japán kultúra, nyelvek imádása, stb.
Ehelyett ez következőképpen nézett ki: Vanda mondta, h. "Jöjjön a mosolygós kislány", Angica kiáll, próbálja leplezni zavarát, kezeit maga mellé szorítja, és ledarálja rövid kis életét úgy, h. kb a felét kihagyja a tervezetteknek, majd rák vörösen, remegő lábakkal, kérdőn néz Vandára. Vanda közölte h. nagyon bájos vagyok meg minden, csak legyen kicsit több önbizalmam. :'D
Aztán miután mindenki bemutatkozása lement, volt egy pici szünet, ami alatt kellett egy rövid hírt írnunk. 
Két csopira lettünk osztva, és a mi csopinknak arról kellett egy rövid adást ((Kb. mint a Reflektor)) lehoznunk, h. David Beckham múlthéten elesett a kínai focipályán öltönyben. A másik csapatnak meg arról, h. Istenes Bence és Csobot Adél milyen kapcsolatban vannak/voltak.
Tök poén volt.
Itt már eléggé föloldódtam, így én mentem elsőnek:
"Sztárparádé
David Beckham lába alól kicsúszott a talaj

Jó estét kívánok, Bodnár Angelika vagyok, és ez itt a Sztárparádé.
A világhírű focista, David Beckham Kínába látogatott el egy neves rendezvényre. Az Armani öltönybe öltözött sztár szerette volna megcsillogtatni tudását, bebizonyítani, hogy még volna helye a műfüves pályán, ám hatalmasat bukott.
Amint meglendítette a lábát, megcsúszott, és háttal előre közelebbről is megcsodálhatta az ázsiai föld szépségeit. Lehet hogy azért, mert nem ismerte a kínai pályát, vagy tényleg jobb lenne már fölhagynia a műbőr rugdosásával? A felvételt és további képeket megtekinthetik weboldalunkon, a www.sztarparade.hu oldalon, ahol még egy interjút is találhatnak a sztárral, amiben mesél a kínos incidensről is."

Meg lettem dícsérve, nagyon ügyi voltam, és Vanda azt mondta tök profi volt :D
Miután mindenki fölolvasta a magáét, Vincével ki lettünk választva műsorvezetőknek, Via és Zsófi pedig a vendégeink voltak. Arról kellett VOLNA faggatnunk őket, h. David miért nem jött el ha hívtuk, meg erről a kínos dologról.
Hát.... eléggé gázak voltunk, és uncsi volt xDD
Azután fordult a kocka, ők voltak a műsorvezetők, Vince David én pedig Victoria.
A vége az lett, hogy már nem is arról beszélgettünk mennyire gáz h. David elesett, hanem hogy én egy új kollekciót dobok piacra, amit kifejezetten sportolóknak terveztem, hogy ha elesnek, ne repedjen szét az alsóneműjük xDD
Tök vicces volt~
És a végén Ádámtól megismertük a különböző kameraállásokat is.
És már alig várom a holnapi portfólió fotózást! <3

Azután még elmentem egyet andalogni a Margitszigetre Rune-nal~ <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése